Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Friday, July 6, 2012

feathered jewellery

Photobucket Photobucket
 Fell in love with this feathered choker necklace immediately when I saw it. It reminds me of Pocahontas, which is one of my favorite Disney movies ever. 

Rakastuin tähän sulkakoristeiseen choker-kaulakoruun ensisilmäyksellä. Se muistuttaa minua Pocahontaksesta, mikä on yksi kaikkien aikojen suosikkini Disney-elokuvista. 

Photobucket Photobucket
I remember glancing at these beautiful feather earrings at the store downtown, but they were too expensive for my taste. Now I found them at Mylly (a nearby shopping mall) with a 75% discount and I just couldn't leave them there. These also reminded me of Pocahontas.

Muistan vilkaisseeni näitä kauniita sulkakorviksia keskustassa, mutta ne olivat liian kalliit makuuni. Nyt löysin ne Myllystä 75% alennuksella enkä vaan voinut jättää niitä sinne. Nämäkin muistuttivat minua Pocahontaksesta. 

Photobucket Photobucket
 These were actually found by my mom, who insisted on buying them for me. I really like the golden details and the red and brown feathers, they just blend together so well.

Nämä olivat oikeastaan äitini tekemä löytö, ja hän vaati ostaa nämä minulle. Pidän siitä miten hyvin kultaiset yksityiskohdat sulautuvat yhteen punaisten ja ruskeiden höyhenien kanssa. 


Photobucket
 Silver ear cuff with lilac feathers is simply amazing, can't wait to wear this at some party or with some cool outfit.

Hopeinen ear cuff liiloilla sulilla on vain yksinkertaisesti upea, en malta odottaa että pääsen käyttämään tätä jossain juhlissa tai jonkun hienon asun kanssa. 

 all jewellery from Glitter except golden feather earrings from Vila

Some jewellery I bought from midsummer sales. I was really happy to find them for such cheap prices, as all of them were between 1 to 5 euros. Notice how there all with feathers, I just love feathers right now. Which one is your favorite?

My jewellery collection is quite impressive nowadays, I should definately do a post about them.

Muutamia ostamiani koruja Juhannuksen jälkeisistä alennusmyynneistä. Olin todella iloinen kun löysin nämä niin halvalla, kaikki korut olivat 1-5 euroa kappale. Huomatkaa miten näissä kaikissa on sulkia, rakastan niitä juuri nyt. Mikä näistä on oma suosikkisi?

Korukokoelmani on melko vaikuttava nykyään, minun pitäisi ehdottomasti tehdä esittelypostaus niistä kaikista.

No comments:

Post a Comment