Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Friday, July 20, 2012

lita spike

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
 Jeffrey Campbell Lita Spike

So here are the amazing heels I was talking about. Friday the 13th was not an unlucky day for me at all - I got my summerjob paycheck and ordered these beauties after craving for them for the past year and a half. I'm in love. 

Tässä ne upeat korkkarit joista puhuin. Perjantai 13. päivä ei ollut ollenkaan epäonninen minulle - sain palkkani kesätöistä ja tilasin nämä ihanuudet puolentoistavuoden himoituksen jälkeen. Olen rakastunut. 

No comments:

Post a Comment