Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Monday, July 23, 2012

new clothes

I really don't have anything new to post to you guys so I decided to finally show the clothes I bought from the midsummer sales.

Minulla ei oikeastaan ole mitään uutta postattavaa teille lukijoille, joten ajattelin vihdoinkin esitellä Juhannuksen jälkeisistä alennuksista ostetut vaatteet.

Photobucket Cubus 4,90€ (original price 14,90€) 

I really liked the simplicity of this shirt and how it is still very fit and girly. Plus I don't really have any white tops. 

Pidin paidan yksinkertaisuudesta ja siitä, miten se tyköistyy hyvin ja on tyyliltään tyttömäinen. Sitäpaitsi minulla ei ole ennestään juuri ollenkaan valkoisia yläosia. 

Photobucket H&M 5€ (original price 14,95€) 

This sweater is actually purple, it just looks blue in this picture. I have one similar shiny sweater in gold (also from H&M), just love them. 

Tämä neulepaita on oikeastaan liila, se vain näyttää siniseltä kuvassa. Minulla on yksi samantapainen kimaltava neule kultaisena (myös H&M:stä), rakastan niitä. 

Photobucket Cubus 5,90€ (original price 5,99€) 

I needed a new pair of biker shorts and these just happened to be on sale. It was not until I got home that I realized how tiny the discount actually was. Feeling a bit dumb right now. Oh well, they still weren't expensive. 

Tarvitsin uuden parin pyöräilyshortseja ja nämä olivat sopivasti alennuksessa. Huomasin vasta kotona miten pieni alennus shortseissa olikaan, ja täytyy myöntää että tuli vähän tyhmä olo. No, onneksi eivät olleet kalliit. 

Photobucket H&M 5€ (original price 19,95€?) 

My mom made me get these snake pants, and I have to say that I really like them. They look cool and are super comfy. 

Äitini sai minut hankkimaan nämä käärmekuvioidut housut ja täytyy sanoa, että pidän näistä. Ne näyttävät hyvältä ja ovat mukavat jalassa. 

Photobucket JC 24,98€ (original price 99,90€)

 And finally, a new pair of black jeans. We found these nice Levi's from JC, and they turned out to be perfect. I have been using denim leggins for a while now, but since they have a bad habit of strecthing I thought going back to jeans isn't a bad idea after all. So now I'm on a search for a perfect pair of light blue jeans. Ja vihdoinkin uudet mustat farkut. 

Löysimme nämä kivat Leviksen farkut JC:n aleista, ja nämä osoittautuivat täydellisiksi. Olen käyttänyt farkkushortseja jo jonkin aikaa, mutta niillä on inhottava tapa venyä käytössä joten olen harkinnut taas farkkuihin palaamista. Nyt etsin vaaleansinisiä farkkuja. 

So here's the shoppings! What do you guys think?

Siinä oli ostokset! Mitä mieltä te olette?

I'm sorry that I haven't been posting outfits for a while. It's been rainy and I haven't really been outside so there isn't really anything worth posting. I am however hoping to be taking some pics at some point this week, let's hope for the best!

Pahoittelut siitä, etten ole postaillut asuja vähään aikaan. Viime aikoina on ollut sateista ja en ole oikein ollut ulkona joten minulla ei ole oikein mitään postaamisen arvoista. Olen kuitenkin suunnitellut ottavani kuvia jossain vaiheessa tällä viikolla, toivotaan parasta!

No comments:

Post a Comment