Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Sunday, August 5, 2012

nails

PhotobucketPhotobucketSo lately I've been busy doing this...
PhotobucketPhotobucketand this...
PhotobucketPhotobucketand this...

PhotobucketPhotobucket
...aand this + plenty more!

So here's the reason why I haven't been blogging for a while - I've been making gel nails to some customers for the past few days! After practising on myself and some friends for about six months I finally decided that I was good enough to make some money with my nails. I've been really happy with the results, especially these that I are shown in this post. What do you guys think?

Tässä syy miksi en ole postaillut vähään aikaan - olen tehnyt geelikynsiä muutamille asiakkaille viime päivinä! Noin puolen vuoden harjoittelun jälkeen totesin olevani vihdoinkin tarpeeksi hyvä tienaamaan vähän rahaa tekemilläni kynsillä. Olen ollut todella tyytyväinen tuloksiin, varsinkin näihin kuvissa oleviin kynsiin. Mitä mieltä te olette?

2 comments:

  1. ihania !! paljon velotat noista ja kauanko ne pysyy?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! pitäis pysyä ainakin semmost 2 viikkoa, se kyllä riippuu niin paljon ihmisestä ja siitä miten kohtelee niitä... ja pyydän 10 euroa :)

      Delete