Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Friday, August 24, 2012

new magazine

Photobucket 
 I found this great new magazine called Costume yesterday while shopping with my mom. The first number was only 2 euros, so I just had to buy it and check it out.

 I really liked this magazine, since it was only about fashion and clothes so I found it very interesting. It also had some famous finnish bloggers such as Aurora and Marianna, and I am a fan of both of them. I was, however, a bit disappointed that the editorial pictures from the magazine were from the Danish and Norwegian versions of Costume, since I was hoping that they would had made their own ones. Hopefully that will change, since I will definitely check this one out in the future aswell! 

Löysin tämän uuden Costume-nimisen lehden eilen ruokaostoksilla äitini kanssa. Ensimmäinen numero oli vain 2 euroa, joten oli vain pakko ostaa luettavaksi.

 Pidin kovasti Costumesta, sillä se oli keskittynyt vain ja ainoastaan muotiin sekä vaatteisiin joten pidin sitä hyvin mielenkiintoisena. Lehdessä on myös muutamia suomalaisia bloggareita kuten Aurora sekä Marianna, joiden molempien blogeja olen lukenut. Olin kuitenkin hieman pettynyt, että lehden editorial-kuvat ovat Costumen tanskalaisista ja norjalaisista versioista, sillä olisin toivonut suomalaisia kuvia. Toivottavasti siihen tulee vielä muutos, sillä aion ehdottomasti tutustua lehteen vielä tarkemmin jatkossakin!

No comments:

Post a Comment