Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Thursday, October 4, 2012

love at first sight

Photobucket
New sweater from Zara. I fell in love with the colors and the dipdye that I just couldn't resist. 
I hardly buy anything from Zara since its mostly out of my price range (well not really, but I'd rather buy more with the same amount if you know what I mean), so I decided to treat myself with this. 
What do you think? 

Uusi pusero Zarasta. Rakastuin väreihin ja liukuvärjäykseen niin että en vain voinut vastustaa. Ostan harvoin Zarasta mitään, sillä se on vähän budjettini yläpuolella (tai ei oikeastaan, mutta ostan mieluummin enemmän samalla summalla jostain muualta jos tiedätte mitä tarkoitan), joten koen tämän pienenä hemmotteluna. 
Mitä mieltä siellä ollaan?

2 comments: