Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, November 6, 2012

if she's the one

Photobucket
Photobucket 
 tunic and laced vest H&M jeans Cubus bag Seppälä shoes Primark watch Betsey Johnson fur tail Taiwan

Outfit from yesterday. Sorry for looking a bit tired in the pictures, I literally spent the whole night doing my maths project. At the end of the day I spent 48 hours awake, you can only imagine that I basically passed out when I finally got into bed. School is hard, fortunately the weekends come so fast when you work hard.
 I really liked my today's outfit aswell, but sadly I didn't have time to take a picture of it as it was too dark when I finally came home.

I hope the snow isn't coming back anytime soon, I'm really not ready to give up on all my nice spring and fall boots - there cowboy boots are originally from Primark, but I found them at a flea market for only 4 euros a few years ago. What do you guys think about the outfit?

Asu eiliseltä. Pahoittelen väsynyttä naamaa, vietin kirjaimellisesti koko yön matikanprojektini parissa. Päivän päätteeksi olin ollut jo 48 tuntia hereillä, joten voitte vain kuvitella miten periaatteessa sammuin kun vihdoinkin pääsin nukkumaan. Koulu on rankkaa, onneksi viikonloput tulevat nopeasti kun tekee kovasti töitä!
Pidin kovasti myös tämän päivän asustani, mutta en valitettavasti ehtinyt ottaa kuvaa kun tuli jo liian pimeää kun pääsin vihdoinkin kotiin.

Toivottavasti lumi ei ole tulossa lähiaikoina, en ole vieläkään valmis luopumaan kaikista kivoista kevät- ja syyssaappoistani - nämä coyboy-tyyliset saappaat ovat alunperin Primarkista, mutta löysin ne kirppikseltä vain 4 eurolla muutama vuosi takaperin. Mitä mieltä siellä ollaan asusta?

To the end an amazing song from the Swedish Eurovision-winner Loreen, enjoy;
Loppuun vielä upea kappale ruotsin Euroviisu-voittajalta Loreenilta, nauttikaa;

No comments:

Post a Comment