Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Friday, February 1, 2013

candy

Photobucket Photobucket Photobucket 

What's a better to start the month than by introducing newest members of the shoe family? 
I got these babies from Zara's sales already over a week ago, but I somehow forgot to post about them. My friend and I have been drooling on these ever since they first came to the store with a whopping 80€ price tag, and my friend even named them beautifully Candy. Now they were on sale for 29,95€ and the last pair left was coincidentally my size, I just couldn't say no. So A, if you're reading this - I'm sorry, it was destiny! 

What do you guys think about Candy? 

P.S. Thank you for all the warm and nice comments to the previous post. I know it was a bit lengthy so I was happy to see that you still however enjoyed reading it!

P.P.S. Last month I had more posts than ever before in this blog, what a great way to start the year!

Mikäs sen parempi tapa aloittaa kuukausi kuin esittelemällä kenkäperheeni uusimmat tulokkaat? 
Ostin nämä ihanuudet Zaran aleista jo yli viikko sitten, mutta jotenkin onnistuin unohtamaan niistä postaamisen. Minä ja ystäväni olemme kuolanneet näitä siitä asti, kun ne tulivat kauppoihin järkyttävällä 80€ hintalapullaan, ja ystäväni jopa nimesi ne kauniisti Candyksi. Nyt ne olivat alessa hintaan 29,95€ ja viimeinen pari oli sattumalta myös omaa kokoani, joten en vain voinut sanoa ei. Joten A, jos luet tätä - olen pahoillani, se oli kohtaloa! 

Mitä mieltä siellä ollaan Candysta? 

P.S. Kiitos kaikista ihanista ja lämpimistä kommenteista edelliseen postaukseen. Tiedän, että se oli hieman pitkä, joten olin iloinen kun huomasin että siitä huolimatta piditte sen lukemisesta! 

P.P.S. Viime kuussa postasin enemmän kuin koskaan ennen tämän blgin historian aikana, mahtava tapa aloittaa uusi vuosi!

2 comments:

  1. äyyy Josse sul on ain ni hullun upeit kenkii!! ja just kiva ku postailet useesti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks linkkuu :* p.s. miks sun profiili ei näy?!

      Delete