Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Wednesday, February 27, 2013

midnight heat

Photobucket Beyonce Midnight Heat EdP 

I totally forgot to post about my newest addtion to the perfume family. I got Beyonce's Heat Rush a few years ago as a Christmas present, and it's still one of my favourites. However I fell for this newest one, which is a strong yet mysterious perfume more for nightuse, as the name midnight Heat suggests. 
I got this 50ml bottle from our cruise for less than 30 euros, whereas the same perfume costs 31 euros at stores and in a 30ml bottle. Not bad I say! 

Anyone else loving Midnight Heat? 

P.S. Please remember to ask questions on my previous post, I need plenty more! 

Unohdin täysin postata uusimmasta tulokkaasta hajuvesiperheeseeni. Sain Beyoncen Heat Rush-tuoksun muutama vuosi takaperin joululahjaksi, ja se on edelleen yksi suosikeistani. Tykästyin kuitenkin tähän uusimpaan, mikä on vahva mutta samalla mysteerinen, iltakäyttöön sopiva tuoksu (kuten nimi Midnight Heat vihjaakin). 
Sain tämän 50ml pullon laivalta hieman alle 30 eurolla, kun taas sama hajuvuesi maksaa kaupassa 31 euroa 30ml muodossa. Ei huonompi juttu siis! 

Onko kukaan muu tykästynyt Midnight Heatiin? 

P.S. Muistakaahan lähetellä niitä kysymyksiä edelliseen postaukseeni, tarvitsen vielä lisää!

No comments:

Post a Comment