Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Thursday, May 30, 2013

212

 photo IMG_0382_zpse8d55ec7.jpg  photo IMG_0440_zpse295b4d6.jpg 
dress Seppälä 

 photo IMG_0391_zps575e80db.jpg 

Hi again! 

Sorry for the pause - I've been exhausted with deadlines that are just before the end of school. I still need to do two things before Saturday, but thankfully I don't have school tomorrow so I'm going to dedicate my whole morning and afternoon for them. Right now I'm super tired since I was up till 5 a.m. writing an essay for today, so I should probably go to sleep. 

Here's today's outfit in which I went to school for a really short and chill day. We got our last exam back from the mocks, and overall I've been quite happy witht the grades I got. Thankfully these we're the first mocks, so there will be time and opportunities to improve! 
After school I went to get my eyelash extension back after a month break, since I thought that they would be nice for the summer and end of school. I'm also getting my passport pictures taken tomorrow for my future driver's licence, so I wouldn't mind looking good in those... 

I'll be back with a new outfit for tomorrow, since I have it all planned in my head - stay tuned! 

Hei taas! 

Pahoittelut tauosta - olen ollut aivan poikki kaikkien viimeisten lopputöiden kanssa, joiden deadlinet on asetettu sopivasti tähän juuri ennen koulun loppua. Vielä on 2 eri koulujuttua hoidettavana lauantaihin mennessä, mutta onneksi mulla on huomenna vapaapäivä koulusta joten voinkin viettää koko alkupäivän niiden parissa. Juuri nyt olen aivan superväsynyt huonosti nukutun yön jälkeen (valvoin aamuviiteen kirjoittaessani esseetä täksi päiväksi...), joten nukkumaanmeno ei olisi hullumpi idea. 

 Tässä kuitenkin nopeasti päivän asua, missä kävin pikaisesti koululla rennon päivän merkeissä. Saimme viimeisen mock-kokeemme takaisin, ja olen ollut yleistyytyväinen saamiini numeroihini. Onneksi nämä ovat vasta ensimmäiset mockit, joten tässä on vielä aikaa ja mahdollisuuksia parantaa! 
Koulun jälkeen kävin laittamassa ripsipidennykset takaisin yli kuukauden tauon jälkeen, sillä ajattelin niiden olevan kivat näin päättäreiden ja alkukesän kunniaksi. Olen myös ottamassa passikuvaa tulevaan ajokorttiini huomenna, joten silläkin saattoi olla vaikutusta tähän päätökseen... 

Palailen huomenna uuden asun parissa, sillä tiedän jo mitä pistää päälle - pysykää kärryillä!

No comments:

Post a Comment