Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Sunday, May 26, 2013

neons

 photo IMG_0224_zpsab305961.jpg
 photo IMG_0225_zps3c1a4f3e.jpg 
 photo IMG_0254_zpsefd0b6c2.jpg 
top Primark shorts Bershka shoes Spirit Store 

I couldn't help but to retake my last night's outfit, since I didn't have the time to take it yesterday. I was actually wearing my flat-bottomed Converse sneakers, but I thought that the outfit pics would look better with some heels. Neon colors are just super refreshing now! 

I'm actually wearing this cropped neon pink TOP for the first time, even though I bought it back in 9th grade on our school trip to London. I guess it's the fact that you can see my belly with it, now I'm more comfortable with that than before. Can anyone see the skin tone difference compared to yesterday's post? 

Päätin tänään ottaa eilisen asustani kuvat, sillä en ehtinyt niitä eilen kiireessä ottamaan. Jalassa olivat itse asiassa paksupohjaiset Converseni, mutta ajattelin asukuvien näyttävän paremmilta korkkareiden kanssa. Neonvärit ovat ihanan raikkaita juuri nyt!

Päällä ensimmäistä kertaa puolipituinen neonpinkki toppini, minkä ostin jo 9.luokalla Lontoosta koulun reissulla. En tiedä miksi sitä ei ole tullut käytettyä ennen - ehkä navan näkyminen ei haittaa nykyään niin paljon kuin ennen. Huomaako kukaan muu sävyeroa eilisen asukuviin verrattuna?

No comments:

Post a Comment