Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Monday, May 20, 2013

summer's up

 photo IMG_9966_zps97090e1d.jpg  photo IMG_9969_zps7f448aa3.jpg  photo IMG_9973_zps011b644e.jpg 
sweater Gina Tricot shorts Bershka shoes Spain 

Outfit from yesterday, though I must admit that I wore nearly the same today at school - the sweater was a mistake though, it was ridiculously hot! I shouldn't complain though, this is just the kind of weather I've been dreaming about in the middle of the freezing cold winter... 

I went to see the Great Gatsby last weekend and I probably don't need to mention that it was absolutely perfect? Right now I'm totally in love with the soundtrack, do check it out! Especially Lana Del Rey's Young And Beautiful is on replay, can't wait to see Lana next month. 

Any opinions about the summery outfit? 

Asu eiliseltä, tosin täytyy kyllä myöntää että päälleni eksyi tänään lähes sama asu - pusero oli kylläkin virhe, sillä minulle tuli ihan järjettömän kuuma! En voi kyllä valittaa, sillä nyt on juuri sellainen sää mistä olen haaveillut talven pahimpien pakkasten keskellä... 

Kävin viikonloppuna katsomassa the Great Gatsbyn, eikä tarvitse varmaan mainita että se oli aivan täydellinen (vaikka ei se tietenkää itse kirjaa voita)? Nyt olen täysin rakastunut elokuvan soundtrackiin, käykää ihmeessä kuuntelemassa se! Etenkin Lana Del Reyn Young and Beautiful on jatkuvasti toistolla, en malta odottaa ensi kuun konserttia. 

Mitä mieltä kesäisestä asusta? 

No comments:

Post a Comment