Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Saturday, June 1, 2013

end of school

 photo IMG_0616_zps734075b2.jpg  photo IMG_0648_zps76001d8b.jpg 
dress H&M heels Spiritstore 

Hi everyone! 
School ended today and I am more than happy to welcome my summer holiday. This year has been tough in so many ways, so I'm happy and proud to survive through it. It's hard to believe that a year from now I will be graduating from high school, it's amazing how time flies! 

 Here's today's outfit - the dress I got from H&M probably three months ago, glad I'm finally able to wear it! Also wearing my super high wannabe-Louboutins for the first time, I just love them. What do you guys think? 

Hei kaikki! 
Koulu loppui tänään ja toivotan kesäloman tervetulleeksi enemmän kuin mielelläni. Tämä vuosi on ollut rankka niin monella tapaa, joten olen iloinen ja ylpeä kun selvisin siitä. On vaikea uskoa että vuoden päästä olen valmistumassa lukiosta, uskomatonta miten aika lentää! 

Tässä päivän asua - mekko on H&M:ltä varmaan kolmisen kuukautta sitten, olen iloinen että se pääsee vihdoinkin käyttöön! Jalassa myös ihka ensimmäistä kertaa wannabe-Louboutinini, mitkä ovat aivan ihanat. Mitä mieltä siellä ollaan?

  photo IMG_0664m_zps413850b1.jpg 

Wishing you all a lovely summer! 
 Hyvää kesää kaikille!

1 comment: