Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Thursday, August 15, 2013

all black

 photo IMG_4577m_zps00675f57.jpg  photo IMG_4584m_zps84a9ba1a.jpg  photo IMG_4594_zps467e5158.jpg  photo IMG_4596_zpsdefb7cdb.jpg  photo IMG_4664m_zps884bb474.jpg blazer Lindex jeggins Dr. Denim boots Dinsko bag Longchamp bracelet Thomas Sabo necklace Zara

Outift from yesterday. I really want to wear this amazing statement necklace to school, so I had to try to keep the rest of the outfit simple so there wouldn't be too much going on. I can't wait to wear it with something else next time!
It was a little cold due to all the rain, so I decided to wear my winter boots. It might be a little early for that but hey, at least I was warm!

What do you guys think about the outfit?

Asu eiliseltä. Haluan käyttää tätä ihanaa Zaran statement-kaulakorua koulussakin, joten minun piti pitää loppuasu mahdollisimman simppelinä ettei olemukseni olisi turhan yliampuva. En malta odottaa seuraavaa käyttökertaa!
Ulkona oli hieman kylmä sateisen ilman vuoksi, joten päätin pistää jalkaan talvinahkasaappaani. On ehkä vielä vähän aikaista siihen mutta hei, sentään pysyin lämpimänä!

Mitä mieltä siellä ollaan asusta?

No comments:

Post a Comment