Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Sunday, September 8, 2013

birthday girl

 photo IMG_5344_zpsed929af7.jpg  photo IMG_5346_zpsc3faa32b.jpg  photo IMG_5343_zps106f42ac.jpg  photo IMG_5621_zpsd896bf36.jpg  photo IMG_5623_zps2b6d7be2.jpg  photo IMG_5625_zpsb00201df.jpg 

As I am writing this text I have finally reached the adult age of 18, and I must say that I feel great! 
I've had the best weekend ever, including dinner with my dearest friends, bars and even a little houseparty amongst schoolmates. 
I've gotten better gifts than what I dared to dream of, including a beautiful vest from Zara that I've craved for a while now, a tattoo giftcard with a really generous amount of money (can't wait to get inked next!), a drawing of myself and some alcohol beverages. 
 I must now thank all my friends and classmates, they are simply the best. 

Täällä kirjoittelee nyt 18-vuotias "aikuinen nainen", ja voin sanoa että fiilis on hyvä! 
Ihana viikonloppu ollut takana, sisältäen muunmuassa illallista rakkaimpien ystävien kanssa, baareilua sekä vielä pienet kotibileet koululaisten kesken. 
Olen saanut parempia lahjoja kuin mistä uskalsin edes unelmoida, muunmuassa Zaran aivan ihanan toppaliivin mitä olen kuolannut jo pienen ikuisuuden, tatuointi-lahjakortin oikein anteliaalla summalla, piirustuksen itsestäni sekä runsaasti alkoholipitoista juotavaa. 
Kiitos tästä kuuluu tietenkin ihanille ystävilleni sekä koulukavereille, he nyt ovat yksinkertaisesti parhaimpia.

No comments:

Post a Comment