Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, October 29, 2013

IB cruise

 photo IMG_6435_zpscacaa847.jpg Hi guys!

Yesterday morning we returned from the IB cruise, and unfortunately had to go straight to school. Luckily I had two skips, so the school day wasn't as painful as it could have been.
The picture above is unfortunately one of the few pics I have from the cruise, so you guys will have to wait for better pictures of my dress some other time. The most important thing was that I had a blast, thanks to the best people in my cabin. The drink in the picture is my new favourite, by the way - it's so yummy!

I've been more or less sick ever since I fell really ill on my birthday week last month, and I finally got so tired of it I decided to drag myself to the doctors office today. Luckily I did, since I was diagnosed with Sinusitis and got the approriate medication (antibiotics) for it. Unfortunately this means that I can't drink on my friends birthday, which is of course a bit boring. However I'm happy that I finally got to know what was "wrong" with me, it's a huge relief! Now I will be spending today and tomorrow at home doing so school stuff, which is of course nice and useful too.

I'll be back tomorrow with a little piece of clothing I got from the cruise, to stay tuned!


Hei kaikki!

Eilisaamuna kotiuduimme IB risteilyltä, ja valitettavasti menimme sieltä suoraan kouluun. Onneksi mulla oli kaksi hyppytuntia, joten koulupäivä ei ollut läheskään niin kivulias kuin mitä se olisi voinut olla.
Ylhäällä oleva kuva on valitettavasti niitä harvoja kuvia mitä tuli laivalla otettua, joten te saatte odottaa vähän aikaa että saan mekosta parempia kuvia. Tärkeintä oli kuitenkin se että mulla oli ihan superhauskaa, kiitos parhaimpien hyttikavereideni. Kuvassa oleva juoma on muuten uusi suosikkini - se on niin hyvää!

Olen ollut enemmän tai vähemmän kipeä sen jälkeen kun sairastuin todella pahasti synttäriviikollani viime kuussa, ja eilen illalla sain vihdoinkin tarpeekseni sairasteluista ja päätin tänään raahautua lääkärille. Onneksi raahauduin, sillä' mulle todettiin poskiontelontulehdus ja sain siihen sopivan lääkityksenkin (antibiootit). Valitettavasti en voi siis juoda tänä viikonloppuna kun ystäväni täyttää vuosia, mikä on tietysti vähän tylsää. Olen kuitenkin iloinen että sain vihdoinkin tietää mikä minua "vaivaa", se on suuri helpotus! Nyt vietän tämän ja huomispäivän kotona sairaslomalla ja teen vähän koulujuttuja, mikä on tietysti mukavaa ja etenkin hyödyllistä.

Palailen huomenna pienen laivalta hankitun ostoksen kanssa, joten pysykää kärryillä!

No comments:

Post a Comment