Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Monday, November 18, 2013

worst behavior

 photo IMG_6798_zps35860a58.jpg  photo IMG_6801_zps36c2eda5.jpg  photo IMG_6802_zps5636196a.jpg  photo IMG_6812_zpscc6fdd14.jpg  photo IMG_6817_zpsecbf4155.jpg  photo IMG_6819_zpsbc3d55ef.jpg 
 fur coat Zara jeans Bik Bok shoes Caterpillar

I know I just posted some outfit pictures with this Zara fur coat, but I haven't been outside for a week so I really didn't have anything to post. This morning I just really felt like wearing my furry friend, and decided not to hesitate on it. Also wearing my Caterpillars first time this year - I should start to make it a habit before it gets too slippery with these rubber bottoms!

Any opinions on the outfit?


Tiedän, että postasin juuri asukuvia tämän Zaran karvatakin kanssa, mutta tänään olin koulussa ensimmäistä kertaa viikkoon joten asukuvia ei ole tullut otettua tätä päivää ennen. Tänään aamulla minun teki vaan kovasti mieli pistää karvatakki päälle, joten päätin vain mennä fiiliksen mukaan. Jalassa myös ensimmäistä kertaa tänä syksynä Caterpillarit - täytyy alkaa käyttää näitä oikein kunnolla ennen lumikelejä, sillä kengissä on kamalan liukkaan kumipohjat!

Mitään mielipiteitä asusta?

2 comments: