Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Saturday, November 2, 2013

zara love

 photo IMG_6548_zps4b7e27e4.jpg  photo IMG_6551_zpsc4af0a11.jpg 

My dear friend was cleaning her closet, and I got a great chance to expand mine by getting some of her old clothes for a great bargain. Both the striped blouse and the studded cluth are originally from Zara, and I remember admiring them at the store. Now there mine and I couldn't be more pleased! 

Any opinions on the "new" things in? 

Rakas ystäväni siivosi vaatekaappiaan, mikä oli itselleni hyvä tilaisuus saada osa hänen vanhoista vaatteistaan itselleni hyvään hintaan. Sekä raidallinen paita että niitticlutch ovat alunperin Zarasta, ja muistan aikoinaan ihailleeni niitä myös kaupassa. Nyt ne ovat molemmat minun, enkä voisi olla tyytyväisempi! 

Mitään mielipiteitä vaatekaapin "uutuuksista"?

No comments:

Post a Comment