Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Sunday, December 22, 2013

black and white

 photo IMG_7320_zps38d8288e.jpg  photo IMG_7321_zps532960cd.jpg
H&M 20€ (original price 39,95€)


I took yet another quick start to the discount sales and got this beautiful blazer from H&M on Thursday while doing some present shopping. I've been craving for this already a few months, so even the slightly too big size wasn't a problem for me. I'm completely in love, how about you guys? 

Tomorrow I'll be having my first job gig this month, and on Tuesday it's finally Christmas Eve. Christmas here in Turku seems to be quite snow-free, which is truly depressing - let's hope snow will magically appear the night before Eve! 

Otin jälleen kerran varaslähdön alennusmyyntishoppailuun ja hain tämän ihanan jakun H&M:stä torstaina joululahjaostoksien yhteydessä. Olen katsellut tätä jo monta kuukautta täysihintaisena, joten edes hieman liian suuri koko ei epäilyttänyt tippaakaan. Olen täysin rakastunut, entä te? 

Huomenna olisi luvassa tämän kuun ensimmäinen työkeikka, ja tiistaina luvassa kauan odotettu Jouluaatto. Turun Joulu näyttäisi olevan kovin lumeton, mikä on hirveän masentavaa - toivottavasti lunta sataisi maagisesti aattoa edeltävänä yönä!

No comments:

Post a Comment