Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Monday, December 9, 2013

cherry blossom

 photo 2af1af0e-50da-4fb1-98ae-491546c755f0_zps46f28815.jpg  photo 7f8e2c18-b8fc-4b57-abaa-54052a4a3bf1_zps74ad2754.jpg  photo a9c870b3-834d-42ab-b5ef-6030dd339691_zps273c3d22.jpg   
 kimono jacket H&M bracelet Thomas Sabo 

Wore my favourite kimono jacket today to school. I love the beautiful cherry blossom flowers on it, and the silky material is also super comfy to wear. With the straightened hair I look even more Asian than what I do usually, haha! 

I'm going to get my second tattoo tomorrow and I am beyond excited! This is a very personal and important tattoo of mine, so wish me luck. Let's hope it will be perfect. 

Any opinions on the kimono jacket? 

Päälläni oli tänään suosikki kimonotakkini. Rakastan näitä kauniita kirsikkapuun kukkia, ja silkkinen materiaali on supermukava päällä. Suoristetuilla hiuksilla näytin kaiken lisäksi tavallista enemmän aasialaiselta, haha! 

Olen menossa huomenna ottamaan toisen tatuointini ja halkean innosta! Tämä tatuointi on todella henkilökohtainen ja tärkeä minulle, joten toivottakaa onnea. Toivon mukaan siitä tulee täydellinen. 

Mitään mielipiteitä kimonotakista?

No comments:

Post a Comment