Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Wednesday, April 23, 2014

i'm so fancy, you already know

 photo IMG_9991_zps871ee111.jpg  photo IMG_0015_zps7ed150a1.jpg  photo IMG_0020_zps23d05fac.jpg  photo IMG_0029_zps8677c8f8.jpg  photo IMG_0033_zps73f2ecc9.jpg  photo IMG_0035_zpsc6518a6b.jpg  photo IMG_0061_zpsd20f01b0.jpg 

Yesterday's inspiration, wearing some pink after a long break. I probably could have edited these pictures a little bit (e.g. balancing the skin), but I'm honestly really lazy and not good at all using editing programs so these are just straight from my camera, just like nearly all the rest of the pictures here in my blog. My partners in crime were my new coral lipstick from H&M called Fierce, and an adorable pink Essie's nailpolish Infatuation. What do you guys think?

Eilisen inspiraatiossa pinkki pääsi pitkästä aikaa takaisin käyttöön. Olisin ehkä voinut vähän muokata näitä kuvia  (esim. tasoittaa ihoa), mutta rehellisesti sanottuna olen melko laiska ja huono käyttämään kuvanmuokkausohjelmia joten nämä ovat suoraan kamerastani, kuten suurin osa muistakin blogissa esiintyvistä kuvista. Kuvan ystävät ovat uusi korallinen huulipunani H&M:stä nimellä Fierce, sekä suloisen pinkki Essien kynsilakka Infatuation. Mitä mieltä siellä ollaan?

No comments:

Post a Comment