Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, April 15, 2014

lady in leopard

 photo IMG_9746_zps4700eadb.jpg  photo IMG_9750_zps77369833.jpg  photo IMG_9755_zps990c2fb0.jpg  photo IMG_9766_zps17a06cca.jpg  photo IMG_9770_zps9a139a4b.jpg
 photo IMG_9782_zpsb7c80acd.jpg
 photo IMG_9793_zps4e073eb3.jpg
Hi guys! 

Today was a really good day for me, as I went out for coffee and some shopping with one of my dear friends. It wasn't long since I got the kimono I was talking about in yesterday's post - this leopard beauty was 19,90€ and from Gina Tricot, and I've got my eyes on it ever since I saw it last weekend. Now it's finally mine and oh boy how I love it!
After coffee and shopping I headed off to get my hygiene pass for future jobs, and I think I might have even passed as I managed to make only a few mistakes. Now I'm really happy and excited to be done with that aspect as well, let's see what I'll do next. 

Last night I got tired of my dry ends and once again decided to chop off around 10cm of hair - last time was back in January, and they've grown a lot since. I don't know if you guys can see the difference as much as I can, but compared to yesterday's outfit pics it should be pretty obvious. As much as a shorter 'do makes me sad, I'm happy and excited that my hair feels so much thicker and healthier now! Can't wait to go for an ever shorter look, but that shall be after graduation... 

What do you guys think about the new kimono and haircut?

Hei kaikki!

Tänään mulla oli ihan superhyvä päivä, sillä menin kahville ja shoppailemaan rakkaan ystäväni kanssa. Eilisen postauksen kimonohaaveilut jäivät lyhyeen, sillä kävin jo tänään noutamassa tämän leopardisen kaunottaren Ginasta hintaan 19,90€. Olen ihastellut tätä kaupassa viime lauantaista asti, nyt se on minun ja voi että kun tykkään!
Kahvittelun ja shoppailun jälkeen raahauduin suorittamaan hygieniapassia ja uskon päässeeni siitä läpi, sillä laskin tehneeni vain muutaman hassun virheen. Nyt olen todella iloinen asiasta ja helpottunut että sekin on ohi, saapa nähdä mitä tulee seuraavaksi tehtyä.

Eilisiltana kyllästyin kuiviin latvoihini, ja päätin jälleen kerran leikata sellaiset 10 senttiä pois - viime kerta olikin tammikuussa, ja ne olivat kasvaneet mukavasti siitä. En tiedä huomaatteko te yhtä hyvin kuin minä, mutta eilisiin asukuviin verrattuna ero on mielestäni melko selkeä. Vaikka lyhyemmät hiukset aina hieman harmittavat pitkän kasvatuksen jälkeen, olen kuitenkin iloinen ja innostunut siitä miten ihanan paksut ja terveentuntuiset nämä taas ovat! En malta odottaa vielä lyhyempien hiusten leikkaamista, se saa kyllä jäädä lakkiaisten jälkeiseen aikaan...

Mitä mieltä siellä ollaan uudesta kimonosta ja hiuksista?

No comments:

Post a Comment