Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Monday, May 26, 2014

bicycle shorts

 photo IMG_1656_zps12fa0148.jpg  photo IMG_1662_zpsc8678eda.jpg  photo IMG_1666_zpsce097a2a.jpg  photo IMG_1688_zps5dbade02.jpg top Taiwan shorts H&M shoes Spain sunglasses Bik Bok 

My mom brought this shirt over from Taiwan, which I like but I think is quite funny - it's too long to be a top, yet a little too short to be a dress. According to my mom, these shirts are the current trend in Taiwan and girls wear them with bicycle shorts, so I had no choice but to dig out my own shorts to match with it. I think the combination is very cute (and Asian...), what do you guys think? 

Äitini toi tämän paidan Taiwanista, mistä pidän kovasti mutta mielestäni se on hieman hassu - paita on aivan liian pitkä ollaakseen toppi, mutta hieman liian lyhyt ollaakseen mekko. Äitini mukaan nämä paidat ovat tämän hetken trendi Taiwanissa ja tytöt siellä käyttävät näitä pyöräilyshortsien kanssa, joten en voinut muuta kuin kaivata omani kaapista paidan kaveriksi. Mielestäni yhdistelmä on melko söpö (ja hyvin Aasialainen...), vai mitäs mieltä siellä ollaan?

No comments:

Post a Comment