Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Saturday, May 24, 2014

juicy friday

 photo IMG_1551_zps33a77c0b.jpg  photo IMG_1558_zps60823b08.jpg  photo IMG_1555_zps0b54d315.jpg  photo IMG_1559_zps664b82d0.jpg 
Even as my style gets more and more street-inspired, there is one brand that I will never stop loving - Juicy Couture. 
I just adore the rich materials and bright and girly colors used in every piece they have! 
These are the new arrivals to my Juicy family from the box my mom sent, but actually bought by my sister a few years back already from the States as she never got the chance to send them to me. A new Juicy hoodie next to my brown one, and this lovely charm necklace which I've craved since middle school. The bracelet is also a nice addition, even though I might have to make it smaller as it is most likely too big for my tiny wrist. What do you guys think? 

Vaikka tyylini onkin päivä päivältä enemmän katu-vaikutteisempi, on olemassa yksi merkki jota tulen aina rakastamaan - Juicy Couture.
Olen vain niin ihastunut merkin luksus-henkisyyteen, ihaniin materiaaleihin ja kirkkaisiin, tyttömäisiin väreihin mitä kaikissa tuotteissa esiintyy! Tässä on uudet tulokkaat Juicy-perheeseeni äitini lähettämästä laatikosta, mutta nämä ovat itse asiassa jo muutama vuosi takaperin ostettu Jenkeistä siskoni toimesta ja lukuisten ongelmien vuoksi en ole niitä aikaisemmin saanut käsiini. Uusi Juicyn huppari ruskean hupparini kaveriksi, sekä tämä ihana charm-kaulakoru mitä olen himoinnut yläasteelta asti. Rannekoru on myös kiva lisäys, vaikka sitä täytyy luultavasti käydä pienentämässä kun omistan niin pienet ranteet. Mitä mieltä siellä ollaan?

No comments:

Post a Comment