Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, June 24, 2014

dope

 photo IMG_4464_zps1d4b4427.jpg  photo IMG_4466_zps164358f8.jpg  photo IMG_4468_zps1dfa7062.jpg  photo IMG_4473_zpsc5999231.jpg  photo IMG_4476_zps18887451.jpg  photo IMG_4481_zpsd9f0a3e4.jpg
sweater & bag Gina Tricot leggins H&M snapback Beijing shoes Nike

Yesterday's outfit, sporting my new snapback I showed in the previous post. The weather is awful, so I unfortunately had to grab my sweater out from the closet and paired them with warm velvet leggins. It feels like it's autumn soon, summer please come back!
Any opinions on the outfit?

Eilisen asu, päässä uusi lippis mikä näkyikin jo edellisessä postauksessa. Sää täällä on aivan kamala, joten minun piti valitettavasti kaivaa neule ulos ja parittaa se lämpimien samettilegginssien kanssa. Tuntuu siltä kuin syksy olisi tulossa, kesä tule jo takaisin!
Mitään mielipiteitä asusta?

No comments:

Post a Comment