Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, December 9, 2014

WANG

IMG_1161 IMG_1174 IMG_1176 IMG_1189 IMG_1200 jacket H&M jeggins Dr. Denim shoes Sixtyseven gloves ALEXANDER WANG x H&M

Hi guys!

Work has had me super busy especially for the past 2 weeks, but this week started out great with two days off that I have spent basically doing nothing at all. Today I met up with Pauliina to take some photos, but it was getting dark which explains the not-so-great quality of these pictures - sorry about that.

I finally got the chance to wear my ALEXANDER WANG x H&M gloves which the lovely Jontte ordered online for me - I've been really thinking hard about what I could wear them with, since they are so long and really can't be seen under any jackets and I don't own a black poncho (yet...). Today I decided to wear them with this biker-styled jacket with the sleeves rolled up, and I thought it looked pretty good! What do you guys think?

I don't think I've showed you guys these leather boots of mine before here, but they were a real bargain I found online. The quality is amazing and they are beautifully hand made in Spain! The brand Sixtyseven was new for me, but I now know where to turn to when looking for classy quality shoes.

Tomorrow I'll go back to work again, but I hope to be able to take more outfit pics before the end of this week. Let's see how it goes!

What do you guys think about this outfit?

P.S. My Photobucket has been a bitch for a while now, and I got so tired that I decided to get a Flickr-account and these are my first pics uploaded with it. So far loving it, can't wait to post in the future with this!

Hei kaikki!

Töissä on ollut ihan superkiireistä erityisesti viimeiset 2 viikkoa, mutta tää viikko alkoi kivasti kahden päivän vapaalla jotka olen käyttänyt tehokkaasti tekemättä yhtään mitään. Tänään nähtiin Pauliinan kanssa kuvienottomerkeissä, mutta ulkona alkoi olla jo sen verran pimeää mikä selittää ei-niin-hyvän laadun näissä kuvissa - pahoittelut siitä.

Sain vihdoinkin tilaisuuden pistää ALEXANDER WANG x H&M hanskani, jotka ihana Jontte oli minulle netistä tilannut - olen miettinyt jo pienen aikaa minkä kanssa yhdistäisin ne, sillä hanskat ovat sen verran pitkät etteivät näy tavallisten takkien alta ja multa ei löydy mustaa ponchoa (vielä..). Tänään päätin pukea hanskat mustan biker-tyylisen villakangastakkini kanssa takin hihat käärittyinä ja mielestäni se näytti aika kivalta! Mitä mieltä siellä ollaan?

En ole tainnut muistaakseni esitellä teille näitä ihania nahkanilkkureitani ennen, mutta kyseessä on todellinen löytö netin syövereistä. Laatu näissä on aivan mahtava ja ne ovat upeasti käsintehdyt Espanjassa! Merkki Sixtyseven ei ollut entuudestaan tuttu, mutta nyt tiedän minne kääntyä kun kaipaan klassisen tyylikkäitä ja laadukkaita kenkiä. 

Huomenna on taas paluu arkeen ja töihin, mutta toivottavasti saan aikaiseksi ottaa lisää asukuvia ennen tämän viikon loppua. Katsotaan miten käy!

Mitä mieltä siellä ollaan asusta?

P.S. Photobucketini on ollut raivostuttava viime aikoina, joten tein äsken Flickr-tilin ja latasin nämä kuvat sen kautta. Toistaiseksi tykkään kovasti, enkä malta odottaa uusien postausten tekoa!

No comments:

Post a Comment