Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Friday, January 9, 2015

happy weekend

IMG_1907 IMG_1908 IMG_1918 IMG_1945 IMG_1952 
 dress & heels Zara

If I were to go out tonight, this is what I would wear - my gorgeous new dress from Zara sales, paired with the most beautiful pair of leather pumps out there. In reality I'll be working the whole weekend, so this outfit of mine shall be worn some other time. What do you guys think, about the dress and the outfit itself?

Tässä olisi asuni, jos lähtisin tänään viihteelle - uusi upea mekko Zaran aleista, kavereina jalassa kauneimmat nahkaiset avokkaat mitkä olen koskaan nähnyt. Todellisuudessa olen töissä koko viikonlopun, joten tämä asu saa jäädä jollekin toiselle viikonlopulle. Mitä mieltä siellä ollaan, niin mekosta kuin asustakin?

1 comment: